loading...
تو بهترین خرید رو از ما داشته باش
mona بازدید : 26 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 نظرات (0)



من ومادرم هم وضو گرفتيم . من به اتاقم رفتم تا نمازم را بخوانم . درهمين موقع ارغوان ازخواب بيدار شد . گفت : ارمغان , حال بابا چطوره ؟ گفتم : به شكر خدا وكمكاي احمد آقا خيلي بهتره . گفت : نماز صبحِ ؟ گفتم : بله ازجا بلند شد وازاتاقم خارج شد. نمازم را خواندم . صداي مادرم را شنيدم كه ارغوان را نصيحت مي كرد . مي گفت : تو را به خدا , مواظب خودت باش , يك وقت بار سنگين بلند نكني , يك وقت ازپله , تند بالا نري , ملاحظه خورد وخوراكت را بكن , بدنت حالا احتياج بيشتري به مواد غذايي داره , حتماً شير وما ...



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 435
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 182
  • بازدید ماه : 156
  • بازدید سال : 5,170
  • بازدید کلی : 44,921